Please Enable Javascript for Optimal Feature Usage Then Refresh This Page

KUE PUKIS

Illustration

207 0 0

KUE PUKIS

Illustration


Kue Pukis by Indriati suci pravitasari (vitamgl88),ilustrasi
Kue pukis atau hanya disebut pukis adalah kue atau makanan ringan tradisional Indonesia yang terbuat dari adonan berbahan dasar tepung terigu dan dimasak dalam wajan cetakan khusus. Ini adalah makanan ringan yang biasa ditemukan di pasar tradisional Indonesia. Kue pukis or simply called pukis is a traditional Indonesian cake or snack made from a flour-based dough and cooked in a special molded frying pan. These are snacks commonly found in Indonesian traditional markets. #FoodArtMonthly #illustrationoftheday #watercolor #foodillustration #indonesiafood #kuepukis #indonesiantraditionalcake
You've liked some projects from this user.

VISITOR COMMENTS
Please log in to post visitor message..
 

ABOUT THE PROJECT
Kue pukis atau hanya disebut pukis adalah kue atau makanan ringan tradisional Indonesia yang terbuat dari adonan berbahan dasar tepung terigu dan dimasak dalam wajan cetakan khusus. Ini adalah makanan ringan yang biasa ditemukan di pasar tradisional Indonesia.

Kue pukis or simply called pukis is a traditional Indonesian cake or snack made from a flour-based dough and cooked in a special molded frying pan. These are snacks commonly found in Indonesian traditional markets.

Uploaded 07 June 2022

TAGS

STATISTICS
207 views
0 likes
0 comments